سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان قزوین:

محدودیت‌های تردد خودرویی در قزوین اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان قزوین گفت: محدودیت‌های تردد خودرویی از ۹ فروردین ماه در مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین اجرایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد شفیعی فرماندارشهرستان قزوین گفت: به علت قرار گرفتن شهرستان قزوین در وضعیت نارنجی و لزوم اجرای دستور العمل‌ها، محدودیت‌های تردد خودرویی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا در همه مبادی ورودی و خروجی شهر قزوین از نهم فروردین ماه اجرا می‌شود.

شفیعی افزود: با توجه به قوانین و مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اجرا طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی، به شهر‌های نارنجی ممنوع است و برای متخلفان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر خواهد شد.

او اضافه کرد: لاین جنوبی پل میرزا کوچک خان، رمپ یادگار امام (ره) ((پل اسماعیل آباد))، رمپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین و در مسیر تهران به سمت قزوین ورودی تالار شهر، خروجی دانشگاه آزاد اسلامی و تقاطع بلوار نخبگان مسدود و تردد در این مبادی ممنوع است لذا از هموطنان در خواست داریم برای همکاری با متولیان امر از مراجعه به مسیر‌ها و ورودی‌های مذکور خودداری کنند.

به گفته فرماندار قزوین، همچنان طرح محدودیت تردد شبانه پا برجا و تردد خودرو‌ها بجز وسایل نقلیه خدمات رسان و امدادی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.