استاندار قزوین گفت: کاسبانی که ساعت فعالیت اعلامی ستاد کرونا را رعایت نکنند به مدت سه ماه تعطیل می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که  در آبیک برگزارشد تاکید کرد: کسبه‌ ای که بعد از ساعت ۹ شب باز و فعالیت کنند محل کسبشان ، سه ماه مهر و موم خواهد شد.

جمالی پور همچنین گفت: برگزاری هرگونه مجالس عروسی، ترحیم و آیین‌های مذهبی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

او از اعمال جریمه‌های سنگین برای رانندگانی که با خودرو در ساعات ممنوعیت شبانه تردد کنند خبر داد و افزود: کارمندان و مدیرانی که در ساعات ممنوعیت شبانه تردد می‌کنند علاوه بر اعمال جریمه به عنوان تخلف اداری بررسی می‌شود.

استاندار از مردم خواست : ویروس جهش یافته کرونا را جدی بگیرند چراکه نمی‌توان با سهل انگاری با این ویروس برخورد کرد.

جمالی پور گفت: سلامتی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و از همان روز‌های نخست که ویروس جهش یافته در آبیک شناسایی شد مسئولان برای کنترل و قرنطینه سریع اقدامات لازم را به عمل آوردند.

او افزود: ویروس جهش یافته محدودیت سنی ندارد و این موضوع نگرانی را بیشتر می‌کند و نشان دهنده قدرت سرایت فوق العاده این ویروس است.

جمالی پور تاکید کرد: محدودیت‌ها باید به صورت جدی دنبال شود چراکه در حال حاضر هفت نفر از مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا در آبیک شناسایی شده اند و امکان دارد این تعداد افزایش یابد.

جمالی پور اضافه کرد: با اصناف و اتحادیه‌های متخلف باید برخورد شود و کوتاهی در این زمینه خسارات زیادی را به همراه خواهد داشت.

او گفت: همه برنامه‌های جمعی باید براساس دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود و محدودیت‌های شبانه هم با قوت اجرا شود.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار