سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در تویسرکان

جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ نبی شکرویسی، جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در طول تعطیلات نوروزی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده شهرستان و برخورد با سارقان واراذل و اوباش در سطح مناطق جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف یک فقره سرقت اماکن خصوصی ودستگیری ۳ نفرسارق از نتایج اجرای این طرح در شهرستان تویسرکان است.

جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال جدید خبر داد و گفت: این گونه طرح‌ها در راستای ایجاد فضای مناسب جهت افزایش احساس امنیت روانی در جامعه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و با توجه به اینکه برقراری امنیت خواست مردم و هدف اصلی نیروی انتظامی بوده، لذا برخورد با مخلان نظم و امنیت در چهار چوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به شمار می‌رود.

این مقام مسئول از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.