سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی رانندگان متخلف کرونایی روز برات

با ممنوع شدن ورود به آرامستان‌های خراسان جنوبی در روز چراغ برات برای جلوگیری از انتشار کرونا، پلیس راهنمایی و رانندگی متخلفان را ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌کند.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: محدودیت‌های ترافیکی چراغ برات از ۵ صبح امروز در استان آغاز شده است و در مسیر‌های اصلی ورودی به آرامستانها، ممنوعیت ورود خودرو‌ها اعمال می‌شود.

او افزود: در مرکز استان این ممنوعیت به طور کامل اعمال می‌شود که از تمامی شهروندان می‌خواهیم از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند که در صورت اصرار بر ورود، مجبور به اعمال قانون و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف می‌شویم.


بیشتر بخوانید


سرهنگ عباسی از مردم خواست برابر مصوبات ستاد مدیریت کرونا و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، این محدودیت‌ها را جدی بگیرند و قرائت فاتحه را برای شادی روح عزیزانشان از خانه انجام دهند.

چراغ برات، آیین دیرینه‌ای است که در خراسان جنوبی مرسوم بوده و برای اجرای این آیین، مردم شهر‌ها و روستا‌ها روز چهاردهم ماه شعبان در آرامستان‌ها گرد هم آمده و با توزیع نذورات، یاد و خاطره رفتگان خود را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
REZAEE
۱۱:۰۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
من که چشمم آب نمیخوره مردم به این هشدارا توجه کنن
زهرا
۱۰:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
امیدوارم بخاطر جریمه مردم کمتر برن