سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت تردد ۱۲ میلیون خودرو در استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۲ میلیون و ۱۸۶ هزار تردد در محور‌های استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفت فروردین امسال ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به  روند افزایشی تردد در محور‌های استان اصفهان گفت: میزان تردد در جاده‌های استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفت فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه در این بازه زمانی تاکنون تردد ۱۲ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۱۰ خودرو در جاده‌های استان اصفهان ثبت شده است، ابراز داشت: از این تعداد ورود ۸۵۴ هزار و پنج خودرو وارد شهر‌های استان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان اصفهان را ۹۱۳ هزار و ۷۲۶ خودرو اعلام کرد و ادامه داد: این آمار  امسال  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۳ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه کل تردد ثبت شده در روز گذشته در محور‌های استان اصفهان ۹۴۴ هزار و ۲۸۸ مورد بوده است، افزود: از این تعداد ۷۱ هزار و ۵۰ خودرو به شهر‌های استان اصفهان وارد و ۷۰ هزار و ۲۵۹ خودرو از شهر‌های استان خارج شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.