سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی:

حضور جوانان در پست‌های مدیریتی یک مطالبه است

فتحی با اشاره به تلاش برای حمایت از جوانان در مجلس گفت: حضور جوانان در پست‌های مدیریتی یک مطالبه است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محسن فتحی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی روز شنبه به مناسبت هفته جوان و در جلسه شورای مدیران و هیات اندیشه‌ورز جوان کمیته امداد کردستان اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب محرومان بود و به عنوان نماینده مردم کردستان و جامعه محرومان از این قشر حمایت و از دستاورد‌های انقلاب پاسداری خواهیم کرد.

او ادامه داد: با توجه به تحت حمایت بودن ۱۵ و ۶ دهم درصد از جمعیت خانوار استان توسط کمیته امداد امام راحل انتظار است در زمینه اشتغال‌زایی و خودکفایی این خانواده‌ها و خروج از چرخه حمایت کار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرامیداشت هفته جوان اضافه کرد: به عنوان دبیر دوم هیات رییسه سنی مجلس و نماینده جوانان از این قشر حمایت خواهم کرد.

او یادآور شد: انتخابات ریاست جهموری آینده با شعار جوان‌گرایی و دولت جوان انقلابی دارد ورود پیدا می‌کند و حضور جوانان در پست‌های مدیریتی کشور یک مطالبه است.

فتحی با بیان اینکه مسائل و مشکلات زیاد است و وقت آزمون و خطا نیست، افزود: انرژی جوانان و در کنار آن تجربه بزرگسالان چراغ راهی برای روشن کردن راه تاریک است و امید است با هم‌افزایی، اتفاقات خوبی را در سال آینده رقم بزنیم.

او اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان کردستان در زمینه حمایت از مجموعه کمیته امداد استان هم عقیده بوده و با توجه به وجود یک مجموعه مدیریتی موفق در این نهاد باید این حمایت را ادامه دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد کردستان سرمایه اجتماعی خود را افزایش داده و با شفاف‌سازی عملکرد به افزایش اعتماد عمومی و جذب مشارکت‌های مردمی کمک کرده است.

اوبا بیان اینکه خیل عظیم کمک‌های مردمی نشان‌دهنده آن است که کمک‌های آنان به دست نیازمندان واقعی این استان خواهد رسید، اضافه کرد: همه دستگاه‌ها و مس‌ولان باید با عملکرد درست خود اعتماد عمومی را به دستگاه‌های خود افزایش دهند، چون با اینکار اعتماد عمومی به نظام و حاکمیت بیشتر می‌شود.

او افزود: تعامل بین دولت و مجلس و همه دستگاه‌ها اولویت مجلس یازدهم است و امید است با عمل به وعده‌های خود به ترمیم اعتماد عمومی کمک کنیم.

در این دیدار مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اهدای لوحی از محسن فتحی نماینده مجلس به دلیل حمایت از نیازمندان و کمک ماهیانه به ۲۰ نفر از ایتام در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.