سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان، گفت : فردا (یکشنبه) در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : بر اساس نمودار‌های ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا، وضعیت کرمانشاه چندان مناسبی نیست و آمار مبتلایان به ویروس انگلیسی با شیب بالایی در حال افزایش است.

او گفت : متاسفانه وضعیت شهر اسلام آبادغرب قرمز و شهر گیلانغرب نارنجی شده است.

او تداوم این وضعیت را بسیار نگران کننده دانست و افزود: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد مردم استان دستورالعمل ها را رعایت می‌کنند و بازدید‌هایی هم که از شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها داشتم بیانگر همین موضوع است.

مدیر ارشد استان افزود: این وضعیت هشدار دهنده نشانگر این است که کرمانشاه در آستانه یک پیک بسیار خطرناک است که باید برای کنترل آن تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

بازوند ادامه داد: فردا (یکشنبه) در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید برای مقابله با این ویروس مرگبار تصمیم گیری می‌کنیم.

او افزود: از مردم می‌خواهیم نسبت به خطرات این ویروس مرگبار انگلیسی بی تفاوت نباشند، زیرا اگر وضعیت به این شکل تداوم پیدا کند شاهد وضع محدودیت‌های بیشتر و همچنین آسیب بیشتر به معیشت مردم و اقتصاد استان خواهیم بود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.