سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دوبرابری ظرفیت گردشگری مشگین شهر با توسعه مسیر آبشار کرکریق

استاندار اردبیل گفت: توسعه مسیر گردشگری آبشار کرکریق مشگین شهر ظرفیت گردشگری این شهرستان را دو برابر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در بازدید میدانی از پروژه‌های گردشگری مشگین ‌شهر با تاکید بر تسریع روند احداث مسیر دسترسی به این محوطه گردشگری گفت: طی بازدیدی که پارسال از این مسیر داشتیم دستورات لازم در خصوص احداث و بهسازی این مسیر گردشگری به ادارات مرتبط صادر شد.

او افزود: تا به امروز شاهد هستیم که خوشبختانه پروژه با پیشرفت خوبی در حال اجراست اما با این حال تلاش می‌کنیم تا این پروژه تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

بهنام‌جو گفت: مجتمع گردشگری بام مشگین‌شهر نیز پیشرفت قابل توجهی دارد و این پروژه با تزریق تسهیلات مناسب تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

او در بازدید از بند آبی اینچه برون بیان کرد: این بند ظرفیت تبدیل شدن به یک محوطه گردشگری را دارد و دستورات لازم در خصوص تهیه نقشه‌های عملیاتی و صدور مجوزهای لازم برای این مجموعه گردشگری صادر می‌شود.

استاندار اردبیل در ادامه افزود: با توجه به وجود آبگرم‌های طبیعی، مجتمع‌های آبدرمانی، دریاچه گردشگری و آبشار کرکریق با توسعه اماکن اقامتی و بوم‌گردی‌ها این مسیر ظرفیت گردشگری مشگین‌شهر را به دو برابر افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.