سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

نیروی انتظامی اجازه فعالیت به مجرمان را نخواهد داد

سردار دلاور القاصی مهر گفت: نیروی انتظامی با تلاش جهادی و مقتدرانه، اجازه فعالیت به مجرمان را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: امیدواریم در سالی که به فرموده رهبر انقلاب به سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"نام گرفته است همه ما بتوانیم نقش و رسالت خطیرخود برای تحقق این شعار را به خوبی و شایستگی ایفا کنیم.

او افزود : نیروی انتظامی با بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته و به کارگیری کلیه امکانات و توان موجود، نسبت به تأمین امنیت جامعه و ایجاد فضای ایمن و توأم با آرامش برای هم استانی‌های عزیز اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد : فعال کردن گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی بطور شبانه روزی، همکاری و هماهنگی با دیگر ارگان‌های امدادی و خدماتی، کنترل ویژه در گلوگاه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان از اقدامات مهم و شاخص این فرماندهی در ایام نوروز است.

سردار القاصی مهر تصریح کرد:با استفاده از اقدامات کنترلی، پوششی، امنیتی، انتظامی و ترافیکی سعی خواهیم کرد محیطی امن و آرام برای خانواده‌ها در سطح استان فراهم سازیم.

او با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت و برخورد قانونی با مجرمان و بزهکاران از اولویت‌های مهم کاری این پلیس است، گفت:هم استانی‌های عزیز می‌توانند با رعایت اقدامات پیشگیرانه و نصب تجهیزات حفاظتی و امنیتی بر روی خانه‌ها و خودرو‌های خود، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.