سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۲۴ مسافر نوروزی به کرونا

۲۴ مسافر در مازندران در پنج روز اول عید به کرونا مبتلا شدند.

دکتر پارسایی مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه موارد بستری به صورت چشمگیری در مازندران در حال افزایش است، گفت: حدود ۲۴ مسافر در مازندران در پنج روز اول عید به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

او بر رعایت شیوه نامه ها بهداشتی توسط مسافران تاکید کرد و افزود:بیشتر تست‌هایی کرونایی که در ایام عید انجام می‌دهیم بر روی مسافران هستند.

دکتر پارسایی گفت: شناسایی تعداد زیادی کرونای انگلیسی در شهر‌های مختلف مازندران نشان می‌دهد که این ویروس در استان در حال چرخش است.

او با بیان اینکه کرونای انگلیسی بیشتر افراد جوان و کودکان را مبتلا می‌کند، افزود:این زنگ خطری برای کل جمعیت استان بوده، چون این افراد گروه فعال جامعه بوده و تماس‌های بیرونی زیادی دارند که می‌تواند خطرناک باشد و ویروس را به منازل برگرداند.

او افزود:مردم فکر می‌کنند خطر کرونا رفع شده ولی واقعیت این است که خطر به هیچ وجه رفع نشده و ممکن است که وارد موج چهارم شویم.

مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:تا زمانی که ۸۰ درصد جامعه در مقابل این ویروس واکسینه نشوند خطر وجود خواهد داشت.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
دولت می خواد با من بمیرم و تو بمیری ، تو رو خدا ، شما رو سر جدت اینکارو کنید و اونکار رو نکنید این بیماری رو مهار کنه!!!!
کاسبی خوبی هم دارن میکنن، هر روز تردد غیرمجاز یه تومن ، اونوقت چرا باید جلوی ترددها رو بگیره؟
احمد
۱۳:۴۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
آقا، خانم، هموطن ، میدونیم یه سال برای همه سخت بود، نیاز به استراحت و تجدید روحیه داریم، اما با سفر یک درصد احتمال بدین کرونا بگیرین، نوشهر 50 درصد مسافرایی که تست ازشون گرفتن کرونایی بودن، مشکل اینه که دولت توی اخرین ماهها و آخرین عید گفته بزار مردم برن سفر که کمتر گله کنن از دولت