سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان

سردار القاصی مهر گفت: در ایام نوروز می‌طلبد رانندگان در جاده‌های مواصلاتی استان با آرامش بیشتری رانندگی کرده و خودرو‌های با پلاک غیر بومی سریعا به شهر‌های مبداء خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در هشتمین جلسه قرارگاه نوروزی در ستاد انتظامی استان ، با اشاره به شعار امسال پلیس راهور که " پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت" است، گفت: رسالت مهم پلیس ، حرکت در راستای حفظ جان انسان‌ها بوده و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی در این راستا، نمود دیگری از انجام این رسالت مهم می‌باشد.

او بیان کرد: برابر تدابیر ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی دارای پلاک غیر بومی از سمت خوزستان آغاز و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از تصادفات و حفظ سلامت و صیانت از مردم و برقراری امنیت جاده ای ، ماموران پلیس راه استان با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهند کرد، اظهار کرد:ماموران پلیس راه انتظامی استان به صورت شبانه روزی در کلیه محور‌های مواصلاتی استان حضور پررنگ و فعالی دارند.

سردار القاصی مهر ادامه داد: خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی در صورت ورود به استان به وسیله دوربین‌های کنترلی و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راه اعمال قانون و برگشت داده خواهند شد.

او مطرح کرد:با توجه به قرار گرفتن شهرستان آبدانان در وضعیت نارنجی و اجرای طرح ممنوعیت تردد در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، سفر به این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه دوربین‌های هوشمند ثابت ثبت تخلفات رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان فعال و رانندگان این خودرو‌ها به صورت خودکار مشمول اعمال قانون خواهند کرد، بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم که در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های استان اجتناب و محدودیت‌های ترددی وضع شده در خصوص مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند.

او افزود:طبق تجزیه و تحلیل صورت گرفته، سرعت غیر مجاز مهم‌ترین عامل انسانی ایجادکننده سوانح ترافیکی محسوب شده و رانندگان نباید سرعت در رانندگی را جایگزین تاخیر در کار‌های عقب افتاده خود کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.