سردار القاصی مهر با بیان اینکه زحمات مدافعان سلامت نمونه بارز ایثار و فداکاری است، گفت: مدافعان امنیت، قدردان تلاش‌های مدافعان سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام به منظور ارج نهادن به تلاش‌های جهادگونه کادر درمانی، به همراه جمعی از معاونان با حضور در بیمارستان‌های مصطفی خمینی، امام خمینی (ره) و شهدای زاگرس شهر ایلام با اهدای شاخه گل به پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش بیماران کرونایی و اورژانس از زحمات آنان در عرصه دفاع از سلامت مردم تقدیر و تشکر کردند.

او افزود: سال نو را خدمت کلیه کارکنان کادر درمان، همکارانم در نیروی انتظامی و مردم فهیم استان تبریک عرض نموده و سال خوب، توام با نشاط و تندرستی را برای کلیه خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

فرمانده انتظامی استان ایلام، بیان کرد: در این ایام که ویروس کرونا تمام دنیا و همچنین کشور ما را فرا گرفته است، همگی شاهد فداکاری و مجاهدت کادر درمان و پرچم داران حوزه سلامت برای دفاع از سلامتی هموطنان هستیم که خود نشان دهنده همدلی، ایثار، فداکاری، گذشت و حضور بی‌بدیل این قشر فداکار در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا است.

سردار القاصی مهر با اشاره به شعار نیروی انتظامی (امنیت، سلامت و نشاط بهاری)، اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز در این ایام در راستای ماموریت‌های ذاتی خود با تلاش مضاعف و مجاهدت کارکنان خود در کنار مدافعان سلامت اقدامات چشمگیری در زمینه کشفیات و احتکار اقلام ضدعفونی و بهداشتی داشته که همه را به چرخه توزیع جهت استفاده مردم برگردانده است.

او با اشاره به شهادت ۲ تن از کارکنان ناجا و اینکه سبزپوشان ناجا به عنوان مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت هستند، بیان کرد: از تمامی همکاران سخت کوشی که در این موقعیت در انجام ماموریت ها، شجاعانه و دلسوزانه حضور دارند نیز قدردانی و تشکر می‌کنم.

او افزود: در راستای مهار و کنترل شیوع این ویروس در جامعه، همه ظرفیت هایمان را به میدان می‌آوریم و در پیاده سازی این رویکرد، توجه به سلامت کارکنان و صیانت از آن را به عنوان یک اولویت جدی دنبال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با اهدای لوح سپاس از زحمات شبانه روزی و تلاش‌های شایسته کادر درمانی تجلیل کرد و گفت: امروز بر خود لازم می‌دانم تا از تلاش و جانفشانی‌های همه افرادی که به عنوان مدافعان سلامت، بدون هیچگونه چشم داشتی به مردم خدمات رسانی می‌کنند کمال تشکر را داشته باشم و بدانند که این فداکاری بسیار ارزشمند آن‌ها فراموش شدنی نیست.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.