سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کرونا در کردستان چگونه است؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در حال حاضر ۴ شهرستان استان کردستان در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به شهر‌های نارنجی (از جمله سقز، قروه، دیواندره و بانه) مسافرت کرده‌اند، باید ظرف ۷۲ ساعت این شهر‌ها را ترک کنند، در غیر این صورت اعمال قانون می‌شوند.

او با بیان اینکه ورود به شهر‌های نارنجی و خروج از آن‌ها ممنوع است، افزود: مابقی شهر‌های استان زرد هستند، اما با توجه به اینکه آمار‌ها در حال افزایش است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهر‌ها نیز الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه با توجه به وجود ویروس جهش یافته، وضعیت بیماری در استان بسیار شکننده است، بیان کرد: بی توجهی به رعایت فاصله¬ گذاری اجتماعی و پروتکل¬‌های بهداشتی می‌¬تواند برای سلامت همه مردم خطرات جدی به همراه داشته باشد.

اوذکر کرد: مسافرت از شهر‌های نارنجی و قرمز به تمامی شهر‌های کشور و ورود افراد غیر ساکن با خودرو‌های شخصی به شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز، ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به تداوم منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی سه بامداد، خاطرنشان کرد: از برگزاری دورهمی خانوادگی و هرگونه سفر و تردد‌های غیرضرور به شدت خودداری شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.