سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندارباغملک:

مسافران به هیچ وجه باغملک را به عنوان مقصدخود انتخاب نکنند

نجاتی پور گفت: مسافران نوروزی باغملک را به هیچ وجه به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب نکنند چرا که در صورت سرپیچی از قوانین با اعمال قانون پلیس مواجه خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدنجاتی پور فرماندار باغملک  ضمن بازدید از ایست و بازرسی ورودی مرکز این شهر در مقطع پل چم کوره گفت: از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در برقراری نظم و امنیت، ساماندهی تردد و کنترل ترافیک و از همه مهمتر ایجاد محدودیت‌های ویژه به منظور کنترل بیماری کرونا صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

او در ادامه  افزود: در خانه ماندن و همکاری بیشتر مردم فهیم و حضور و پایمردی پلیس، بسیج، کادر درمانی، امدادی، خدماتی، قضایی و مدیریتی می‌تواند ما را در تبدیل وضعیت نامطلوب کنونی به وضعیت عادی یاری کند.

نجاتی پور اظهار داشت: با زحمات طاقت فرسای مجموعه ستاد مقابله با کرونای باغملک در بخش‌های مختلف در چند روز گذشته، روند افزایشی ابتلا به این بیماری خطرناک متوقف و هم اینک روند کاهشی به خود گرفته است، اما کافی نیست و تا عادی شدن وضعیت نیاز به همراهی بیشتر مردم و تلاش مضاعف مسئولان ذیربط دارد.

فرماندار باغملک با تاکید بر ایجاد محدودیت‌های بیشتر و ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری این شهرستان تا اطلاع ثانوی از مسافران نوروزی خواست باغملک را به هیچ وجه به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب نکنند چرا که در صورت سر پیچی از قوانین  با اعمال قانون و محدویت‌های سختگیرانه  پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.