بهاروند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ورود خودروهای غیربومی به رامهرمز و خروج وسایل نقلیه پلاک بومی از شهرستان ممنوع است.

هرمز بهاروند فرماندار رامهرمز درخصوص شرایط ورود و خروج خودروها در شهرستان در ایام تعطیلات نوروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ورودی و خروجی‌های شهرستان از یکم فروردین تا ۱۳ فروردین مسدود خواهد بود.

او با بیان اینکه به هیچ عنوان خودروهای پلاک‌های غیربومی حق ورود به شهرستان را ندارند و وسایل نقلیه پلاک‌های بومی هم حق خروج را نخواهند داشت، افزود: با توافق‌های به عمل آمده با نمایندگان اصناف، از یکم فروردین تا ۱۳ فروردین به جز مشاغل گروه یک، سایر اصناف مشمول تعطیلی مطلق هستند.

هم اکنون استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد و بیشترین آمار ابتلا به کرونا و مرگ و ناشی از آن براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مربوط به این استان است، ضمن اینکه طبق مصوبات وزارت بهداشت ورود و خروج به شهر‌های قرمز و نارنجی کشور در ایام نوروز ممنوع خواهد بود.

علیرغم هشدار‌ها درخصوص خطرات بیماری کرونا ویروس، بازار‌های خوزستان برای خرید شب عید همچنان شلوغ هستند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله؛ استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و... به میزان مطلوب رعایت نمی‌شود، این در حالی است که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان تکمیل شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.