سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی دیوار کشی غیرمجاز در اراضی شهرستان کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، از شناسایی یک مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، گفت: با پایش اراضی کشاوری در ایام نوروز، تاکنون ۲ هزار متر دیوار کشی غیر مجاز در اراضی زراعی بخش مرکزی این شهرستان شناسایی و در راستای قانون حفظ کاربری، عملیات ساخت و ساز متوقف و ضمن صدور اخطاریه، پرونده تخلف جهت طی مراحل قانونی به واحد حقوقی تحویل داده شد.

او، با اشاره به اینکه برخورد قاطع با تغییر کاربری‌های غیر مجاز شهرستان کازرون و پیشگیری از انجام این کار در دستور کار  مدیریت قرار گرفته بیان کرد: اکیپ‌های کشیک امور اراضی در کازرون از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ مستقر و فعال هستند.

رشیدی، با تاکید بر اینکه  مدیریت، با قاطعیت تمام با افرادی که به طور غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اقدام به ساخت وساز غیر قانونی کرده اند برخورد قانونی می‌کندتصریح کرد: همه کشاورزان و بهره‌برداران باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با کارشناسان امور اراضی این مدیریت مشاوره کنند تا از هدر رفت سرمایه جلوگیری شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تعارض به زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی با سامانه ۱۳۱ تماس گرفته تا در اسرع وقت کشیک‌های روزانه تعصیلات نوروزی این مدیریت برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز حضور یابند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.