سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۶۰۰ زندانی استان همدان به مرخصی رفتند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: یک هزار و ۶۰۰ زندانی در این استان به مرخصی نوروزی رفتند و تعدادی هم آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اظهار داشت: بخشنامه محدودی برای مرخصی زندانیان ابلاغ شده بود که دادستانی همدان فراتر از بخشنامه اقدام به ارائه مرخصی به زندانیان کرد.

او گفت: همه زندانیانی که نسبت به تامین وثیقه، کفالت و ضامن اقدام کردند به مرخصی رفتند حتی در روز جمعه پایان سال با حضور شخصی در زندان، زمینه مرخصی افراد دارای وثیقه فراهم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان تأکید کرد: روز جمعه پایان سال به ۹ تن مرخصی پایان حبس داده شد و آن‌ها به طور کامل آزاد شدند.

خانجانی اضافه کرد: افراد دارای سابقه جرایم خشن از جمله آدم ربایی و پرونده‌های دارای شاکی که رضایت نداده مرخصی نوروزی نمی‌دهیم چرا که جولان و حضور این افراد در جامعه تهدیدی برای مردم است.

او افزود: تعداد انگشت شماری از زندان ترخیص شده در مدت زمان آزادی دچار تخلف شوند، اما نمی‌توان به علت تخلف تعداد محدودی به مابقی زندانیان مرخصی ندهیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: زندانیان با توجه به نوع جرائم بین یک تا ۲ هفته یا ۱۰ روز به مرخصی نوروزی رفتند.

خانجانی گفت: به دنبال حضور در زندان ۹ نفر از زندانیانی که ۲ تا سه ماه از محکومیتشان باقی مانده بود، اما مسوولان زندان از آن‌ها رضایت داشتند به طور کامل آزاد شدند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.