سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر‌های نوروزی می تواند به تلخی‌های جبران ناپذیری تبدیل شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده باش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن روشنی با اشاره به استمرار شیوع کرونا در نوروز امسال گفت: امسال هم مانند سال گذشته شرایط نوروز متفاوت بوده و به همین علت تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بویژه مراکز پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های فارابی و گلستان در حالت آماده باش کامل هستند.

روشنی یادآور شد: همچنین تمام مراکز پاراکلینیک اعم از آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری شیفت بندی شده اند تا بیماران در تعطیلات نوروز به مشکل برنخورند.

او یادآور شد: این شیفت بندی در خصوص کلینیک‌های دندانپزشکی هم صورت گرفته و مراکز شبانه روزی هم که در تمام تعطیلات نوروز فعال خواهند بود.

روشنی بیان کرد: کلینیک‌هایی درمانی مثل مهدیه، شهید فتاحی در این ایام بجز روز‌های تعطیل رسمی آماده خدمات رسانی به مردم هستند روند درمان بیماران خاص و صعب العلاج هم در این ایام ادامه خواهند داشت و مراکز درمانی این بیماران تعطیل نمی‌شود.

او این اطمینان را داد که هیچ بیماری در ایام نوروز بدون درمان نمی‌ماند و خدمات رسانی به بیماران در تعطیلات نوروز تعطیل نمی‌شود.

روشنی در ادامه با اشاره به وضعیت زرد کرمانشاه در بحث کرونا گفت: این وضعیت محدودیتی برای سفر‌های نوروزی ایجاد نمی‌کند، اما درخواست ما از تمام مردم این است که برای حفظ جان و سلامت خود و عزیزانشان در نوروز امسال از سفر رفتن به طور جد خودداری کنند این سفر‌ها می‌تواند در پایان تعطیلات به تلخی‌های جبران ناپذیری تبدیل شود و با فوت یکی از عزیزان تلخی آن برای همیشه در کام یک خانواده بماند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در سطح کشور گفت: سفر رفتن در شرایطی که این ویروس شیوع داشته و قدرت سرایت و بیماری زایی آن بالاست کار بسیاری پرخطری است و از مردم می‌خواهیم در این ایام سفر نروند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.