رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بی توجهی به نکات بهداشتی در ایام نوروز خطر ابتلاء به کرونا در این استان را افزایش می‌دهد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی  با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز اظهار کرد: شلوغی و افزایش تجمعات در بازارها، دید و بازدید‌های نوروزی و در نتیجه عدم توجه به نکات بهداشتی خطر ابتلاء به کرونا در این استان را افزایش می‌دهد.

او افزود: متأسفانه در روز‌های اخیر زدن ماسک در شهرک‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه همچون جعفرآباد، دولت آباد و انتهای مسکن بسیار کم رنگ‌تر از گذشته بود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به دوران اوج بیماری کرونا در این استان، گفت: در این دوران به دلیل ابتلاء، بستری شدن و حتی فوت آشنایان و اطرافیان مردم حساسیت بر رعایت مسائل بهداشتی بسیار بالا بود.

او ادامه داد: با توجه به ذات طبیعی انسان در رهاسازی پس از احساس خطر، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کاهش یافته و نکاتی همچون استفاده از ماسک و به ویژه پرهیز از تجمعات کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

محمدی بیان کرد: برخی افراد در جامعه هنوز باوری به وجود کرونا ندارند، این در شرایطی است که قدرت و تشخیص علم به تمامی جهان ثابت شده و نمی‌توان منکر وجود بیماری کرونا بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.