سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابر پیاده براثر تصادف جان خود را از دست داد

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از فوت یک عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث غلامی  گفت: با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی میزان تردد‌ها و عبور و مرور در شهر کرمانشاه کاهش یافته است و هم اکنون در شهر گره ترافیکی وجود ندارد.

او افزود: با کاهش میزان تردد شهری و خلوت شدن خیابان‌ها شاهد افزایش سرعت غیر مجاز خودرو‌ها توسط رانندگان در خیابان‌ها هستیم که باعث بروز حوادثی در شهر می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه بیان کرد: متأسفانه شب گذشته یک عابر پیاده در حال تردد در عرض بزرگراه امام خمینی (ره) بوده که با یک دستگاه خودرو برخورد می‌کند و به علت شدت جراحات وارده عابر پیاده فوت می‌شود.

غلامی بیان کرد: سرعت مجاز در بزرگراه‌ها ۸۰ کیلومتر بر ساعت و در خیابان‌های اصلی ۶۰ کیلومتر بر ساعت است و رانندگان باید در هنگام رانندگی سرعت مجاز را رعایت کنند.

او گفت: رانندگانی که از خارج شهر وارد می‌شوند باید سرعت مجاز را رعایت کرده، زیرا در ورودی‌های شهر تردد عابران پیاده و توقف‌های ناگهانی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.