سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد؛

لزوم توجه به قوانین و مقررات رانندگی در ایام نوروز ۱۴۰۰

سرهنگ همتی زاده گفت:با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و شروع سفر‌ها ، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه می‌گردد.

 سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با توجه به آغاز  تعطیلات نوروزی و شروع سفر‌ها ، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی رعایت نکات ذیل توصیه می‌گردد.

۱- سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز به چپ، عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو در هنگام رانندگی از مهمترین علل سوانح رانندگی هستند و باید با رعایت مولفه های مذکور از حوادث رانندگی جلوگیری کنیم.

۲- بزرگترین حوادث همیشه در اثر کوچکترین بی احتیاطی‌ها به وقوع می‌پیوندد.

۳- اکثر تصادفات در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر‌ها برای سریع رسیدن به مقصد رخ می‌دهد پس ایمن برانید تا بدون هیچ حادثه ای به مقصد برسید.

۴- افرادی که در هنگام رانندگی با گوشی تلفن همراه صحبت می‌کنند توانایی حرکت روی یک خط مستقیم را ندارند و این امر یکی از مهمترین عوامل بروز تصادفات است.

۵- بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی برای راننده و کلیه سرنشینان ضروری است و در هنگام وقوع حوادث ترافیکی در جاده میزان صدمات وارده به اعضای بدن را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

۶- احتیاط در رانندگی را فراموش نکنیم و از اشتباهات دیگران عبرت بگیریم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.