سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۳۵۸ کیلومتر عملیات اصلاح خط انتقال آب در کردستان

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان گفت: ۳۵۸ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب در کردستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد فرهاد معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستانگفت: طی ۵ سال گذشته تاکنون ۳۵۸.۶ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب در کردستان اجرا شده است که از این میزان ۲۰۲ کیلومتر در داخل شهر‌ها و مابقی در نواحی منفصل شهری بوده است.

او خاطرنشان کرد: بخش اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب ۱۱۴ کیلومتر عملیات اجرا شده که بیشترین میزان مربوط به سنندج با حدود ۳۲ کیلومتر بوده است.

فرهاد افزود: پس از سنندج، بیشترین عملیات اصلاح شبکه و خطوط انتقال آب مربوط به سقز و مریوان بوده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان بیان کرد: در بخش توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب هم ۲۴۲ کیلومتر عملیات اجرا شده که بیشترین میزان در سنندج با قریب به ۶۷ کیلومتر بوده و پس از سنندج، بیشترین عملیات توسعه شبکه و خطوط انتقال آب در شهر‌های بانه و مریوان انجام شده است.

فرهاد با اشاره به انشعابات واگذار شده در استان یادآور شد: همچنین تعداد انشعابات واگذار شده در این مدت ۹۰ هزار و ۳۶۰ فقره بوده است.

او اضافه کرد: ۶۷ هزار و ۶۴۰ انشعاب در داخل شهر‌ها و ۲۲ هزار و ۷۲۰ انشعاب در نواحی منفصل شهری واگذار شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.