سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت‌های اسکواش همدان در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت: ایجاد و راه اندازی کورت بین المللی یکی از برنامه‌های پیش بینی شده این هیات برای سال جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،اسدالله ربانی مهر رئیس هیات اسکواش استان همدان با اعلام اولویت‌های اسکواش استان او افزود: توجه به حوزه استعدادیابی، آموزش وجذب اعضا، راه اندازی پدل و معرفی اسکواش به جامعه و تعامل با بخش دولتی و خصوصی از دیگر برنامه‌های با اولویت سال ۱۴۰۰ اسکوش استان همدان است.

او با بیان اینکه افق اسکواش همدان امیدوارکننده و رو به رشد است اظهار داشت: امسال سال درخشان برای اسکواش همدان بود و توانستیم در چهار ارزیابی فصلی فدراسیون از استان‌های برتر کشور باشیم.

ربانی مهر گفت: هنوز در آغاز راه هستیم و برای ادامه موفقیت‌ها در رشته اسکواش به ویژه در سطح ملی و بین المللی باید بیشتر تلاش کنیم.

رئیس هیات اسکواش استان همدان ابراز داشت: در سال ۹۹ هر هفته یک خبر خوب برای اسکواش همدان داشتیم که مهمترین آن‌ها جذب بازیکنان جدید، کسب رتبه اول و دوم ورزشکاران همدانی در مسابقات کشوری، برگزاری ۲ جشنواره، حضور تیم اسکواش همدان برای اولین بار در مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات دهه فجر و رمضان و رتبه برتر در ارزیابی از مهمترین اقدامات انجام شده است.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.