سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خانه بمانید و حرم علی بن مهزیار اهوازی را زیارت کنید

با تأمین نیاز‌های ارتباطی از طرف مخابرات خوزستان امکان پخش تصاویر زنده صدا و سیما از حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیأت امنای آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی و مسئولان فنی صدا و سیما به منظور تأمین نیاز‌های ارتباطی جهت پخش تصاویر زنده با مدیر مخابرات خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

در آخرین روز کاری سال ۹۹ رییس هیأت امنای حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی و مدیران فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان با مدیر مخابرات منطقه و معاونین شبکه و تجاری و امور مشتریان دیدار کردند و خواستار تأمین نیاز‌های شبکه ارتباطی به منظور پخش تصاویر زنده صدا و سیما در برنامه‌های مناسبتی پیش رو از آستان مقدس علی ابن مهزیار اهوازی شدند.

رحیم فلاح زاده در این دیدار با بیان اینکه حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی یکی از اماکن فرهنگی و مقدس و از مفاخر دینی استان است، آمادگی مخابرات منطقه خوزستان را برای هر نوع همکاری و تأمین منصوبات فنی و زیر ساختی جهت پخش زنده تصاویر مناسبتی از صدا و سیما را اعلام کرد.

علی بن ابراهیم بن مهزیار اهوازی معروف به علی بن مهزیار یکی از تشرف یافتگان خدمت امام زمان(ع) در غیبت صغری است. ایشان فرزند ابراهیم بن مهزیار و برادرزاده علی بن مهزیاری است که از اصحاب ائمه بود. برادر او محمد بن ابراهیم بن مهزیار نیز وکیل امام زمان(عج) در اهواز بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.