سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اصلاح انقلابی در ساختار مدیریت کشور برای رفع مشکلات اقتصادی

امام جمعه موقت بافق گفت: صرفه جویی، بهینه سازی، نظارت بر کار تولید و مدیریت بازار واردات و صادرات از راه حل‌های رفع گرانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید صالح میرغنی زاده بافقی، امام جمعه موقت بافق در آخرین خطبه نماز جمعه سال جاری با گرامیداشت اعیاد شعبانیه بر پیروی از سیره ائمه اطهار در زندگی تاکید کرد و گفت: ماه شعبان و رمضان قله‌های عبادت و رحمت الهی است و باید از این فرصت‌ها را غنیمت شمرد.

او با تبریک سال نو بیان کرد: عید نوروز از اعیاد باستانی ایرانیان است و سعی کنیم در حلول سال نو سفره‌های هفت سین را به روایات و آموزه‌های قرانی و احادیث ائمه اطهار تبرک کنیم.

امام جمعه موقت بافق اظهار داشت: سال ۹۹ به سختی گذشت و شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن به سختی‌های این سال افزود.

میرغنی زاده ادامه داد: باید از کادر درمان و همه کسانی که در کنترل و پیشگری از این بیماری در این سال تلاش کردند تشکر و برای درگذشتگان از این بیماری علودرجات مسئلت کرد.

او گفت: در سال آینده دو انتخابات در پیش و رو است که برای کشور حساس و تعیین کننده است.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: هر چه که نظارت مسئولان بر انتخابات و تائید صلاحیت‌ها بیشتر باشد، انتخاب مردم صحیح‌تر و تاثیر آن روی زندگی مردم بیشتر است.

میرغنی زاده بیان داشت: در انتخاب اراد هم باید با آگاهی و علم اقدام کرد و مجلس و مسئولان برای نظارت باید ملاحظه کاری‌ها را کنار بزنند.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز درخت کاری در زمینه گرانی‌ها افزود: مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند و با تقویت و انضباط مالی و اصلاح ساختار بودجه گرانی را مهار نمایند.

میرغنی زاده با انقاد از وضعیت نابسامان گرانی‌ها گفت: ساختار مدیریتی کشور نیاز به اصلاح انقلابی دارد.

او افزود: صرفه جویی، بهینه سازی، نظارت بر کار تولید و مدیریت بازار واردات و صادرات از دیگر راه حل‌های رفع گرانی است.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جهاد و روحیه مقاومت اشاره کرد و با تشریح مقوله جهاد از دیدگاه نهج البلاغه گفت: جهاد لباس تقوی است و با آن خدمت به خلق و قرب الهی را باعث می‌شود.

او افزود: حق گویی، عدالت خواهی، تربیت فرزند، مبارزه با نفس بالاترین جهاد است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.