سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موزه‌های استان کرمان فردا تعطیل هستند

مدیر کل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: تمام موزه‌ها و سایت‌های تاریخی در روز‌های شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ و جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فریدون فعالی ،مدیر کل میراث‌فرهنگی استان کرمان  گفت: بنا بر اعلام اداره موزه‌ها و اموال منقول تاریخی و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام موزه‌ها و سایت‌های تاریخی در شهر‌های زرد و آبی در تعطیلات نوروز باز خواهند بود و پذیرش بازدیدکننده به صورت سانس‌بندی و ظرفیت محدود و همچنین منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

او اظهار کرد: ساعت بازدید از موزه‌ها و سایت‌های تاریخی در تعطیلات نوروز از ۹ صبح تا ۱۹ خواهد بود.

فعالی با بیان اینکه استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیر مشارکتی است، بیان داشت: موزه ساعت و موزه فسیل از موزه‌های خصوصی و موزه دفاع مقدس، ارتش، شهید باهنر، موزه بانو حیاتی، آگیرا و نفت سوز‌ها از موزه‌های مشارکتی استان کرمان محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان و باغ موزه هرندی کرمان جزو باغ موزه‌های این استان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: هرساله تعداد کثیری از گردشگران و مسافران از موزه‌ها و اماکن تاریخی سراسر استان کرمان بازدید می‌کنند.

فعالی افزود:تمام موزه‌ها و سایت‌های تاریخی زیر نظر این اداره کل در روز‌های شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ و جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.