سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران نوروزی پنج فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج

رییس حوزه هنری کردستان گفت:درتعطیلات نوروز ۱۴۰۰،پنج فیلم در سانس‌های مختلف در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران نوروزی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حیدر مرادی رییس حوزه هنری کردستان گفت: فیلم‌های تک‌خال به کارگردانی مهدی ژورک و نویسندگی احمد نجیب‌زاده، خورشید به کارگردانی مجیدمجیدی و تهیه‌کنندگی امیر بنان و لاله به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد، تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و نویسندگی جلیل عرفان‌منش از جمله فیلم‌هایی هستند که در ایام نوروز اکران می‌شود.

او افزود: در ایام نوروزهمچنین فیلم‌های هفته‌ای یک بار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و خون شد به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی درپردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج افزود: از میان این فیلم‌ها، تک خال و هفته‌ای یک بار آدم باش دارای ژانر کمدی و لاله خون شد و خورشید دارای ژانر اجتماعی هستند و هر کدام در چند سانس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن‌های پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شوند.

مرادی گفت: پردیس سینمایی بهمن سنندج بدون در نظر گرفتن جمعیت و تعداد سینما در میان سینما‌های حوزه هنری کشور پس از کلان شهر‌های تهران، اصفهان و مشهد بیشترین تعداد مخاطب را ایام نوروز ۹۷ داشت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.