مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امسال ۱۶فیلم در سینما‌های کردستان اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ظهر امروز در نشست خبری اکران همزمان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استان که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر امسال ۱۶ فیلم در سینما‌های استان اکران خواهد شد.

او افزود: در راستای برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هرروز دو سانس اکران داریم و برای هر فیلم فقط یک اکران انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل و ضرورت رعایت نکات بهداشتی موظف هستیم فقط از ۳۰ درصد سالن‌ها برای تماشای فیلم‌ها استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اینکه چراغ سینما روشن باشد و در جریان فیلم فجر مردم حضور داشته باشند خود در این شرایط روانی حاکم بر جامعه امر مهمی است.

او با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که چراغ هنر به ویژه سینما را روشن نگه داریم، گفت: یکی از افتخارات این دوره جشنواره فیلم فجر اکران فیلم دالان ارسلان امیری بوده که برای استان افتخار بزرگی است.

رستمی با اعلام اینکه رزرو بلیط فقط از طریق سامانه و مراجعه به آدرس‌های اینترنتی www.irantic.com و www.cinematicket.org و www.gisheh۷.com انجام می‌شود، عنوان کرد: امسال باتوجه به شرایط بیماری حاکم، فروش بلیط گیشه‌ای نداریم.

او با اشاره به اینکه سال گذشته در استان ۱۷ فیلم نمایش داده شد و بیش از ۱۴ هزار نفر از اکران این فیلم‌ها استقبال کردند، اذعان کرد: همزمان با اکران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کُردی را نیز در کامیاران خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.