سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای آرام و نبود حواشی دلیل اصلی رشد کاراته کرمان

مدیرکل ورزش کرمان گفت: مسبب ظرفیت های خوب کاراته استان به لحاظ کمی، کیفی و قهرمانی، آرامشی است که بر فضای چهار ساله هیئت حاکم بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان کرمان که با حضور اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و اعضا در محل هتل ایرانگردی برگزار شد، از برگزاری مجمع به صورت کاملاً سالم و بدون حاشیه قدردانی کرد و گفت: ما در بحث برگزاری مجامع انتخاباتی، (چه مجمع امروز و چه سایر مجامع)، واقعاً انتخابات برگزار می‌کنیم و دوست داریم این اتفاق در یک فضای سالم رقابتی صورت گیرد و ممنون از اینکه تمام کاندیدا‌ها نهایت تواضع، هدف و اخلاق را در صحبت هایشان رعایت کردند.

او همچنین از مسیر و ریل گذاری مناسبی که امیری رئیس سابق هیئت کاراته استان کرمان در مدت ۴ سال تصدی مسئولیتشان و همه کسانی که در کنار وی بودند، به انجام رساندند، تشکر کرد و افزود: واقعاً هیئت کاراته استان، بدون حاشیه و با آرامش مسائل را پیش بردند و امروز اگر اتفاق مثبتی افتاده، اگر کاراته استان ظرفیت‌های خوبی را به لحاظ کمی و کیفی و قهرمانی دارد، قطعاً مسبب این اتفاقات خوب آرامشی است که بر فضای چهار ساله هیئت حاکم بوده است.

پاریزی تصریح کرد: امروز استان کرمان با داشتن ۴۳ تیم در لیگ‌های برتر کشور، جزو محدود استان‌ها است که این ظرفیت‌ها را در مجموعه ورزش کشور دارد.

او ابراز امیدواری کرد: تقویت این ظرفیت‌ها سبب شود در بخش همگانی، خصوصاً در رشته ورزشی کاراته که تعدد سبک‌های ورزشی را داریم، توجه به ارتقاء سلامت، شادابی و نشاط در حوزه همگانی کردن این رشته ورزشی و استفاده از ظرفیت‌های کیفی برای ارتقاء حوزه قهرمانی مان در این رشته ورزشی را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: ما پهناورترین استان کشور با ۲۳ شهرستان هستیم که با ظرفیت‌های بالقوه‌ای که داریم، می‌توانیم با کمک شما، رشد کاراته مان را شاهد باشیم.

پاریزی پیشاپیش سال جدید را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: در سال جدید، شاهد سلامتی، آرامش و خیر و برکت باشیم و در حقیقت، سال ۱۴۰۰، روند ارتقاء ورزش در توسعه زیرساخت‌های تخصصی ورزش و توسعه همگانی و قهرمانی ورزش به شکل مطلوب اتفاق افتد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.