سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت روز جانباز

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (آیه ۲۳ سوره احزاب) 

دفاع مقدس، دانشگاه بزرگ انسان سازی و تربیت مجاهدانی بزرگ بود که عابدان شب و شیران روز شدند. گل‌هایی از این بوستان، شربت شهادت را نوشیدند و به جوار قرب الهی در سرای عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ منتقل شدند و نیز گل‌های سرسبد دیگری به فیض جانبازی نائل شدند.  عزیزان با تحمل زحمات ناشی از جراحت و جانبازی، هر روز به میزان شهادتی درد کشیدند و نمود عینی مقام شکر و رضا شدند.

خانواده‌های عزیز جانبازان و به ویژه همسران مکرم ایشان، استوانه‌های صبر و استقامت هستند و دوشادوش جانبازان عزیز ماندند و پرستاری کردند و پشتیبان جانبازان عزیز شدند.

اینجانب سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (س) را که به خوبی روز جانباز نام گرفته است را به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه احدیت برای ایشان شفا و اجر مسئلت می کنم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان 

 انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.