سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر به شهرستان خمین ممنوع است

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و ورود خودرو‌های غیربومی ممنوع است.

دکتر دیده دار رییس دانشکده علوم پزشکی خمین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در آخرین رنگ بندی وضعیت کرونا شهرستان خمین در وضعیت نارنجی قرار گرفت و بر همین اساس و با توجه به فرا رسیدن سال جدید ورود خودرو‌های غیربومی بر اساس مصوبه ستاد پدافند زیستی به شهرستان ممنوع است.

دیده دار افزود: از همشهریان خواهشمندیم دستورات بهداشتی را بیش از پیش رعایت نموده و با توجه به سال جدید دید و بازدید‌های خود را به صورت مجازی و تلفنی انجام دهند.

او اضافه کرد: طرح سلامت نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ماه در خمین آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد و تمهیدات و تصمیمات لازم در حوزه‌های مختلف دانشکده به ویژه بهداشت، درمان و اورژانس ۱۱۵ به منظور خدمات رسانی مناسب اتخاذ شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین بیان کرد: از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون در خمین ۵ هزار و ۱۳۶ آزمایش پی سی آر انجام شده و ۱۸۲۳ بیمار کرونایی شناسایی شده اند و از این تعداد ۵۷۸ نفر در بیمارستان بستری و خدمات درمانی دریافت کرده اند.

او اضافه کرد: ۱۶۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان و مدافعان سلامت شهرستان خمین به کرونا مبتلا شده اندکه خوشبختانه همگی بهبود یافته اند.

دیدار اظهار کرد: همچنین بیش از ۹۰ درصد مبتلایان به کرونا در شهرستان خمین بهبود یافته و به زندگی عادی خود برگشته اند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.