به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لندرور در سال ۱۹۸۹ دیسکاوری را برای مبارزه با رقبای جدیدی مانند میتسوبیشی شوگان اختراع کرد و توانمند و دوست داشتنی هم هست و تعجبی ندارد که این مفهوم در پنج نسل تغییر نکرده، مگر جایی که حرکت به سوی رشد و پیشرفت بوده است.
اما برای پیشرفت بیشتر به روزرسانیهای سال ۲۰۲۱ در حال تکمیل است تا برای حفظ رقابت با ولوو XC۹۰، آئودی Q۷ و مرسدس بنز GLE آماده شود. تغییر شکل فنرهای جدید هوا، میلههای ضد غلطک جدید و میراگرهای کالیبراسیون شده و فرمان در این خودرو از سال ۲۰۱۷ با ما بوده است، اما اکنون با دقت بیشتری انجام میشود در حالی که هیچ مقدار از توانایی آن از بین نمیرود.
البته توانایی این خودرو برای مانور در زمینهای سخت چالش برانگیز نیز بهبود یافته است، زیرا اکنون میتوانید ارتفاع سواری و ویژگیهای قفل شدن دیفرانسیل عقب و مرکز را کنترل کنید. همچنین اکنون میتوانید به طور واقعی ببینید که چه زمان و تا چه اندازه این دیفرانسیلها قفل میشوند که کمی سرگرم کننده و درگیر کننده نیز هست.
در مورد موتورها، بنزینها توسط چهار گلدان P۳۰۰، ۳.۰ لیتری هیبریدی متوسط و شش گلدان P۳۶۰ به حرکت در میآیند. طبق نتیجه آزمایشها بر روی خودروی D۳۰۰، قدرت از ۳۰۲ اسب بخار در V۶ قدیمی به ۲۹۶ اسب بخار و گشتاور از ۵۱۶ پوند به ۴۷۹ پوند فوت کاهش یافته است، اما انتشار CO۲ و مصرف سوخت رسمی نیز حدود ۱۰ ٪ یافته است.
عایق سازی صوتی اتاق، به طور قابل توجهی بهبود یافته است. به طور کلی خط انتقال قدرت آن در جاده بسیار مناسب است. البته قبل از سبقت گرفتن باید خوب فکر کنید، زیرا وزن این ماشین بیش از ۲۳۰۰ کیلوگرم است و ممکن است مشکلی به وجود بیاید.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/