سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۸۰ اکیپ راهداری در ایام عید نوروز در اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار ۸۰ اکیپ راهداری در ایام عید نوروز در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در نشست ویدئو کنفرانسی با هدف هماهنگی برنامه‌های تعطیلات نوروزی در استان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های خفیف و رگباری رحمت الهی در روز‌های آتی گفت: ۸۰ اکیپ نوروزی راهداری در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل مستقر شده اند.

او بر پاکسازی راه‌ها و منظر آرایی محور‌ها تاکید کرد و افزود: در این ایام نظارت و کنترل ویژه‌ای نیز در حوزه حمل ونقل مسافر و کالا انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران و فعالان عرصه مهم حمل ونقل بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی اکیپ‌های راهداری حضوری فعال و به موقع خواهند داشت.

وثوقی افزود: در بخش حمل و نقل و در بخش نگهداری راه ها، طبق روال قبلی که برای نگهداری زمستانی پیش بینی شده بود، اکیپ‌های راهداری در محل کار خودشان تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ مستقر هستند.

او افزود: رسیدگی به شکایات مردمی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان‌های مسافربری و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پایانه‌ها و اتوبوس‌ها _ نظارت ویژه بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و حضور فعال گشت‌های راهداری باهدف حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها از دیگر موضوعات مورد تاکید در این جلسه بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.