سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۸ هزار قلم انواع مواد محترقه به چهارشنبه سوری نرسید

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از جمع آوری ۲۸ هزار و ۵۹۸ قلم انواع مواد محترقه از سطح واحد‌های صنفی و دستگیری ۵ نفر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از حوادث و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۵ واحد صنفی متخلف که در امر فروش مواد محترقه فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

او افزود: در این رابطه ماموران انتظامی به سبب حساسیت موضوع و در پیش بودن چهارشنبه آخر سال ضمن هماهنگی قضایی طی یک عملیات در بازرسی از این واحد‌ها در مجموع ۲۸ هزار و ۵۹۸ قلم انواع مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز را کشف و در این رابطه ۵ متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ پورامینایی با بیان اینکه برخورد با توزیع کنندگان موادمحترقه برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با قاطعیت دنبال می‌شود از شهروندان خواست: ضمن آگاه سازی فرزندان خود از خطرات و آسیب‌های جبران ناپذیر مواد محترقه، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک، مراتب را در کوتاه ترین زمان به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند؛ چرا که ممکن است حوادث ناشی از غفلت و بی توجهی به این موارد متوجه خود ما و فرزندانمان شود.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.