سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در کرمانشاه از امروز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طرح بسیج سلامت نوروزی در استان از امروز با فعالیت ۳۰۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب ۷۳ تیم تا ۱۵ فروردین سال جدید در استان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در طرح بازرسان بهداشتی روزانه از ساعت هشت صبح تا ۲۰ کار نظارت و بازرسی را با دقت انجام خواهند داد.

او گفت : بازرسی به صورت شبانه و سرزده نیز در دستور کار این تیم‌ها قرار دارد و این بازرسان از همه مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید و نظارت خواهند کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی در استان، این تیم‌ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد.

او افزود: تمام تلاش ما این است با توجه به شیوع کرونا انگلیسی با همراهی مردم به گونه‌ای ویژه عمل کنیم تا بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ نماییم و از بروز موج جدید کرونا در استان جلوگیری کنیم.

شکیبا ادامه داد: از مردم می‌خواهیم با رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی و اجتناب از سفر و مهمانی و دید بازدید در ایام نوروز، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزانشان، خادمان بهداشت و مدافعان سلامت را در مسیر برقراری سلامت نوروز ۱۴۰۰ همراهی کنند.

او گفت: سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی است و مجموعه دانشگاه رسیدگی لازم را به شکایات مردمی خواهد داشت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.