سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروزرسانی تجهیزات ۱۶۰ هنرستان در استان کرمانشاه

در حال حاضر تجهیزات ۱۶۰ هنرستان در استان کرمانشاه نیاز به بروزرسانی دارد که آموزش و پرورش به تنهایی از عهده تجهیز این اماکن بر نمی‌آید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : از ۱۶۰ هنرستان ۱۰۰ واحد کار و دانش و ۶۰ واحد دیگر هم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را بر عهده دارند.

او گفت : در شرایط کنونی برای تجهیز این هنرستان‌ها سالانه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که آموزش‌وپرورش به تنهایی از عهده آن بر نمی‌آید.

یزدان‌پناه افزود: بر اساس سند چشم‌انداز وزارت آموزش‌وپرورش در سال ۱۴۰۴ باید پنجاه درصد دانش‌آموزان کشور از متوسطه اول به شاخه‌های فنی و حرفه‌ای بروند، که هم‌اکنون ۳۱ درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی رشته‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش را انتخاب می‌کنند و بقیه هم به رشته‌های نظری گرایش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: برای رسیدن به این چشم‌انداز تا چهار سال دیگر، از سایر دستگاه‌ها انتظار می‌رود آموزش‌وپرورش را در به‌روزرسانی تجهیزات یاری دهند.

یزدان‌پناه درباره پرداخت عیدی به کارکنان مدارس غیردولتی گفت: بر اساس تصمیم وزارت‌خانه مدیران این مدارس موظف‌اند عیدی نیرو‌های خود را پرداخت کنند و این کارکنان می‌توانند شکایت خود درباره این موضوع را در آموزش‌وپرورش استان پیگیری کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.