سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاوم سازی بیش از ۵ هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان اسدآباد

معاون عمرانی فرماندار اسدآباد گفت: تاکنون ۵ هزار و ۱۰۰ واحد روستایی شهرستان در مقابل زلزله و حوادث احتمالی طبیعی مقاوم سازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آبیار، معاون عمرانی فرماندار اسدآباد گفت: با اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک بانک‌ها تاکنون ۵ هزار و ۱۰۰ واحد روستایی در مقابل زلزله و حوادث احتمالی طبیعی مقاوم سازی شدند.

او از مقاوم سازی ۲۰۰ واحد مددجویی در روستا‌ها باکمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن و بسیج سازندگی خبر داد و گفت: این واحد‌ها در سیل پارسال به طور کامل تخریب شدند.

او همچنین افزود: تاکنون در مجموع ۴۵ درصد واحد‌های روستایی در مقابل زلزله نوسازی و مقاوم سازی شدند، اما همچنان تعداد واحدهای فرسوده روستایی در شهرستان بالاست  و به مشارکت روستاییان برای مقاوم سازی نیاز داریم.

آبیار گفت: از مجموع ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد روستایی فرسوده در شهرستان، ۴۵ درصد مقاوم سازی شدند و ۵۵ درصد همچنان فرسوده هستند.

معاون فرماندار اسدآباد از اصلاح و نوسازی ۲۵ کیلومتر شبکه برق در شهرستان به ویژه در روستا‌ها خبر داد و گفت: یک پست هوایی ۱۲۰۰ کیلو ولت و ۳۰۰ کیلومتر فشار متوسط برق هم در روستاهای شهرستان اصلاح و ترمیم و استاندارد سازی شد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.