سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۲ کیلومتر خط انتقال آب به شهر منوجان

مدیر امور آبفا شهرستان منوجان گفت:طی امسال ۲۲ کیلومتر خط انتقال آب، ساخت مخزن و افزایش ۳۶ مترمکعبی تولید آب در شهر منوجان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مصطفی شیخ سامانی، مدیر امور آبفا شهرستان منوجان، گفت: تجهیز ۱۵ حلقه چاه و رفع مشکل کم آبی مجتمع‌های بجگان، حسین آباد، لاریان، پاتک، سرراس، کندر، چاه آموزی، محمد آباد و ماهکنگان و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در ماهکنگان نیز اجرا شد.

او اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر لوله گذاری و آبرسانی به روستا‌های دشت عباس، چاه غلامحسین، گلدشت، چغوکی و حاتم آباد را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: علاوه بر آن بیش از سه هزار آزمایش میکروبی و انگلی آب به همت واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه و نمونه گیری روزانه از میزان کلر باقیمانده آب در تمام شبکه‌های تحت پوشش نیز به صورت مستمر صورت گرفت.

شیخ سامانی تصریح کرد: اجرای خط برق برای تجهیز چاه جدید و آبرسانی به مجتمع کندر، شناسایی ۸۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز و تبدیل آن به مجاز، رفع بیش از پنج هزار حادثه ترکیدگی خطوط انتقال و شبکه توزیع و مطالعه و اجرای پدافند غیرعامل شامل تأسیسات، مخازن و شبکه انتقال آب از دیگر اقدامات بود.

مدیر آبفا منوجان با بیان اینکه در طول یک سال گذشته بازسازی حدود ۱۱ کیلومتر از شبکه توزیع آب انجام شد گفت: در این مدت ۸۰۰ رشته انشعاب به متقاضیان شهری و روستایی نیز واگذار شد.

او بهره برداری از پروژه خط انتقال آب به شهر منوجان، افتتاح پروژه آبرسانی به شهر نودژ و رفع مشکلات کم آبی و بی آبی در روستا‌ها بویژه روستا‌های فاقد آب شرب را به عنوان اولویت کاری این امور در سال جدید عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.