سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا دیروز صورت گرفت؛

ثبت‌نام ۲۴۲ داوطلب در انتخابات شورا‌های شهر استان کرمان

تقی زاده آمار داوطلبان ثبت نام شده نهایی ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان کرمان را تا شامگاه دیروز را ۲۴۲ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی‌زاده،  رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان آمار داوطلبان ثبت نام شده نهایی ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان کرمان را تا شامگاه دیروز، ۲۴۲ نفر اعلام کرد.

او افزود: از این تعداد ۱۶۱ نفر در فرمانداری‌ها و به صورت حضوری، ۳۲ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۲۵ نفر از طریق اپلیکیشن انتخابات بر روی تلفن همراه و ۲۴ نفر نیز از طریق اپلیکیشن دسکتاپ ثبت‌نام کرده‌اند.

تقی زاده بیان کرد:  ۳۵ درصداز داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر استان کرمان، حدود ۱۵ درصد زن هستند.

او از داوطلبان انتخابات شورا‌ها خواست تا ثبت‌نام خود را به روز پایانی موکول نکنند و ترجیحا از روش‌های الکترونیک ثبت نام کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: داوطلبان شورا‌ها در صورت ثبت‌نام الکترونیکی، نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ها ندارند.

او افزود: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر تا ساعت ۱۸ ، ۲۶ اسفند  ادامه خواهد یافت.

تقی‌زاده گفت: کسانی که از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ (رایانه) یا دفاتر پیشخوان ثبت نام می‌کنند باید منتظر دریافت پیامک با مضمون (اطلاعات  از سوی فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است) از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.keshvar) باشند.

او تصریح کرد: دریافت پیامک فوق به منزله نهایی شدن ثبت نام داوطلبان است و  افراد نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ندارند.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.