سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت‌های به دست آمده در استان زنجان با انسجام خوب بین مدیران حاصل شد

استاندار زنجان گفت: استان زنجان در سال جهش تولید با وجود تحریم‌ها و مشکلات افتصادی رشد قابل توجهی در بسیاری از شاخص‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز شنبه در شورای اداری استان زنجان  گفت: در سال جهش تولید با وجود تنگنا‌های بسیار تحریم و مشکلات افتصادی استان زنجان رشد قابل توجهی در بسیاری از شاخص‌ها داشت که افزایش ۲۱ درصدی صادرات در مقایسه با پارسال، بازگشت ۶۰ واحد به چرخه تولید، افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری و کاهش تعداد بیمه بیکاری بگیران از جمله آنهاست.


او  به افتتاح ۶ طرح بزرگ تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومان طی دهه فجر امسال در استان زنجان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی چهار واحد از طرح‌ها در سال ۹۷ آغاز شد و  امسال  به مرحله بهره برداری رسید، ۷۰ درصد عملیات اجرایی ۲ واحد دیگر نیز در ۲ سال گذشته به انجام رسیده بود.


حقیقی ادامه داد: برای سال بعد نیز افتتاح چند طرح بزرگ تولیدی دیگر در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.


استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انسجام خوبی بین مدیران در این استان وجود دارد، گفت: باید به این انسجام افتخار کنیم چراکه  این امر موجب شده تا کار‌های قابل توجهی در استان زنجان به ثمر برسد.

حقیقی افزود: قیمت میوه شب عید باید از نرخ بازار کمتر باشد.

او  ادامه داد: ضمن اینکه همه مردم باید در توزیع میوه شب عید مورد توجه قرار گیرند باید توزیع ویژه در مناطق محروم انجام پذیرد.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان زنجان هیچ امکانی برای پذیرایی از مسافران در ایام تعطیلات نوروزی ندارد، افزود: درخواست از مردم کشور این است که حتی الامکان از سفر به استان زنجان پرهیز کنند.


او از شهروندان استان زنجان که در سایر مناطق و استان‌های کشور ساکن هستند خواست تا در صورت مراجعه به این استان در ایام تعطیلات حتما تست کرونا بدهند تا از سلامت خود یقین حاصل کنند.


استاندار زنجان در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین رویدادی که سال بعد پیش رو داریم، انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا است، گفت: با توجه به آغاز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای شرکت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، این ثبت‌نام‌ها در حال انجام و قرار است تا ۲۶ اسفندماه امسال ادامه یابد.

 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.