سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان:

هزارو ۳۰۰ معبر کاشان به نام شهیدان مزین شده است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان گفت: یک هزار و ۳۰۰ معبر از جمله خیابان و کوچه در این شهرستان به نام شهیدان مزین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا حیدری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان امروز به مناسبت روز بزرگداشت شهیدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: معبر‌های کاشان به نام ۹۹۶ شهید بسیجی، ۲۱ شهید جهادگر، ۱۹۳ شهید پاسدار و ۱۲۰ شهید ارتش نام‌گذاری شده است.

او با بیان اینکه کاشان دارای ۹۵ گلزار شهدا است، ادامه داد: ۱۵ نهاد ایثاگری در این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان با قدردانی از کارکنان درمان دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با بیماری کووید ۱۹، تصریح کرد: این شهرستان در دوران کرونا ۲ شهید مدافع سلامت به نام‌های دکتر مجید فرهاد و دکتر محمد زارع را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

او از غرس یک هزار و ۸۰۰ نهال یادبود یک‌هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان کاشان در این منطقه خبر داد و یادآور شد: اجرای طرح سپاس با هدف دیدار با خانواده معزز شهیدان، آزادگان و جانبازان از جمله برنامه‌های گرامیداشت شهیدان در این شهرستان بود.

حیدری ادامه داد: شهرستان کاشان یک هزار و ۷۴۲ شهید برای دفاع از اسلام تقدیم انقلاب کرده و دارای ۷۸ شهید مفقودالاثر، ۱۹۶ آزاده، سه هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم است.

بنیاد شهید با هدف ارایه خدمات به خانواده معزز شهیدان، ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ به دستور حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.