سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیش از دو برابری توزیع نهاده‌های دامی

توزیع نهاده‌های دام و طیور در خراسان جنوبی بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قوسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تخصیص و توزیع نهاده‌های دام و طیور امسال ۱۷۵ درصد در مقایسه با پارسال افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد ۲.۵ برابری توزیع نهاده‌های دام و طیور در سه ماه پایانی سال، افزود: توزیع سهمیه نهاده‌های دامی یارانه‌دار توسط تشکل‌های دام و طیور و بر اساس معیار‌هایی همچون شاخص جمعیتی در سامانه هویتی دام انجام می‌شود.

قوسی عنوان کرد: پارسال ۵۱ هزار تن نهاده دامی یارانه دار توزیع شد و امسال نیز با توجه به توزیع ۱۱ هزار تن نهاده خام در نهایت این میزان به بیش از ۹۱ هزار تن انواع نهاده دامی افزایش یافت.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه اختلاف قیمت بین نهاده‌های دامی آزاد و یارانه‌دار را می‌توان از دلایل اقبال ویژه دامداران در خراسان جنوبی دانست، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده میزان تخصیص سهمیه نهاده‌های دامی و توزیع آن بین دامداران در مقایسه با پارسال رشد خوبی داشته است.

او با بیان اینکه توزیع نهاده‌های دام و طیور از طریق سامانه بازارگاه انجام می‌شود، ادامه داد: با راه ­اندازی سامانه بازارگاه امکان استفاده مستقیم و بی واسطه و شفاف دامداران و مرغداران محترم برای دریافت نهاده ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.