سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان:

رسالت اصلی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

حسین پناهی گفت: رسالت اصلی و سنگین بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل (ره) و روز بزرگداشت شهدا، مراسمی به حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دهگلان برگزار شد.

سیدمهدی حسین‌پناهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس، بنیاد شهید را نهادی مقدس و خدمتگزار بهترین خلایق توصیف کرد و گفت: این نهاد مقدس که امام رضوان الله آن را افضل بنیاد‌ها معرفی نمودند با هدف خدمت‌رسانی و تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا در ۲۲ اسفند سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و رسیدگی به امور ایثارگران نیز از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.

او افزود: رسالت اصلی و سنگین بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان تصریح کرد: صلابت و اقتدار، امنیت و آسایش کشور را مدیون فداکاری جانبازان و خون پاک شهدا هستیم که با اهدای جان خود برای کشور امنیت به ارمغان آورده و افتخار بزرگی را نصیب ما کردند.

حسین‌پناهی یادآور شد: تکریم خانواده ایثارگران در اصل تعظیم شعائر انقلاب و کاری ارزشمند است بنابراین بر تمام رهروان راه شهداست که با پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.