سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

میزبانی آسیایی فولاد از سایت AFC پاک شد + عکس

در حالی که قرار بود فولاد بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را در خانه برگزار کند، اما به نظر می‌رسد میزبانی از این تیم گرفته شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی دیدار فولاد خوزستان و العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به خوزستانی‌ها اعطا کرده بود، اما این میزبانی در سایت AFC دیگر دیده نمی‌شود و به همین دلیل امکان دارد تا مکان این مسابقه تغییر کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که دیگر بازی‌های پلی آف مکانش مشخص است و در سایت AFC می‌توان نام ورزشگاه‌های میزبان را مشاهده کرد.

پیش از این هم کشورمان نتوانسته بود میزبانی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی فوتبال را به دست آورد.


بیشتر بخوانید


تنظیم: بهنام روان پاک

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس *
۱۰:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اقا اصلا عیبی نداره با هر دست بدی با همون دست هم میگیری خدا جای حق نشسته به سیاسی بودن این قضیه کاری نداریم وقتی داخل کشور همه قوانینو واسه یه تیم خاص(لنگ) تنظیم میکنید انواع تقلب در عقد قرارداد با بازیکن (خلعتبری _ ترابی -_ طارمی دوباره ترابی _قوانین من دراوردی سوپر جام ایران_ سال گذشته قبل از بازی های لیگ قهرمانان باز کردن پنجره واسه لنگ و همین چند روز پیش تا ظهر پنجره تیم بسته است یهو فرجی شد و دست غیبی امداد کرد پنجره فقط و فقط برای لنگ باز شد )هزار و یک بازی کثیف دیگه که تو این چند سال داشتید یه جایی باید پس بدید ببیند خوبه یه نه
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
وای وای وای
دیگه دارم دیوونه میشم. اگر یه تیم از ایران بیرون بره فدراسیون رو رو سر ساکنینش خراب می کنیم