سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درختان میوه در اندیمشک برای نیازمندان اشتغالزایی می‌کنند

مسئول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی اندیمشک از کاشت درختان میوه در این شهرستان با هدف ایجاد اشتغال برای خانواده‌های نیازمند خبر داد.

ابراهیم حاجیوند شصتی مسئول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بزرگترین گام برای توانمندی نیازمندان کمک به اشتغال و کسب درآمد پایدار آن‌ها دانست و گفت: به همین منظور یک هزار اصله درخت با هدف اشتغالزایی برای خانواده‌های نیازمند صاحب زمین که توانایی کاشت درخت یا خرید آن برای شروع کار در زمین‌های خود را نداشتند، اهدا و کاشته شد.

او با بیان اینکه این تعداد درخت شامل؛ پرتقال، لیمو و نارنج هستند که با مشارکت سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان، بنیاد علوی، حوزه شهری مالک اشتر، پویش درخت یاری، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی و بنیاد مستضعفان و ... کاشته شدند، افزود: این عملیات به مناسبت روز درختکاری آغاز شد و تا امروز ادامه داشت.

حاجیوند شصتی کاشت درختان مثمر را عامل خودکفایی و اشتغالزایی ۲۴ خانواده کم برخوردار و نیازمند دانست و اظهار داشت: گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی اندیمشک همواره حامی نیازمندان بوده و با کمک مردم نیکوکار این شهرستان در جهت رفع مشکلات آن‌ها در همه زمینه‌ها تلاش می‌کند و خانواده‌های نیازمند بسیاری را تحت حمایت خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.