سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار قم اعلام کرد؛

ثبت نام ۱۵ داوطلب دیگر در انتخابات شورای شهر قم

حیدری گفت:در دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌ها در قم،۱۵ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مرتضی حیدری،فرماندار قم اعلام کرد:امروز در دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌ها در قم ،۱۵ نفر ثبت نام کردند تا شمار ثبت نام کنندگان به ۲۶ نفر برسد.

او افزود:از این تعداد ۲۴ نفر آقا و ۲ نفر خانم هستند که ۱۲ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۹ نفر مدرک کارشناسی ارشد و ۳ نفر نیز دارای مدرک کاردانی دارند.

حیدری ادامه داد: جوانترین و مسن‌ترین داوطلب نیز به ترتیب ۲۶ سال و ۵۳ ساله هستند.

فرماندار قم گفت: از میان افراد ثبت نام شده طی دیروز و امروز ۹ نفر به صورت غیرحضوری و از طریق نسخه‌های قابل نصب در رایانه و تلفن همراه ثبت نام کرده اند.

او عنوان کرد: داوطلبان شورای اسلامی شهر تا ۲۶ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ فرصت دارند برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کنند.


حیدری با اشاره به نحوه ثبت نام تاکید کرد:باتوجه به شیوع کرونا، داوطلبان علاوه بر روش حضوری می توانند به سه روش از طریق اپلیکیشن موبایلی پرسشنامه، نسخه رایانه ‌ای و از طریق دفاتر پیشخوان دولت مراحل ثبت نام خود را انجام دهند تا مراحل ثبت نهایی اطلاعاتشان در پورتال ثبت نام انتخابات با سهولت بیشتری انجام شود.

دیروز بیستم اسفندماه ،در نخستین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، ۱۱ داوطلب برای رقابت در شورای شهر قم ثبت نام کردند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.