سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات درمانی و تشخیصی کرونا در محروم‌ترین نقاط سیستان و بلوچستان

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: محروم‌ترین نقاط سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی و تشخیصی کرونا بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیدمهدی طباطبایی معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مسافرپذیر بودن سیستان و بلوچستان، عادی‌انگاری و اطمینان مردم از وضعیت آبی بودن استان و باز بودن مرز‌های رسمی و غیررسمی و تبادلات جمعیتی مهمترین چالش و تهدید جهت شعله‌ور شدن بیماری کرونا است.

او با اشاره به اینکه تقویت نظام مراقبت بیماری‌ها، پیش نیاز اصلی مدیریت بیماری کرونا است،گفت:  خوشبختانه امروز در شرایطی قرار داریم که حتی در دورترین نقاط استان سیستان و بلوچستان مردم از خدمات بهداشتی درمانی و تشخیصی کرونا بهره‌مند هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همیشه افتخار می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران جزء پنج کشور برتر دنیاست که به تکنولوژی ساخت تست تشخیص سریع کرونا را دارد.

رژیم صهیونیستی و واکسن کرونا؛ تسهیل برای صهیونیست‌ها، مانع‌تراشی برای فلسطینی‌ها/گزارش اختصاصی

او تصریح کرد: مسافرپذیر بودن سیستان و بلوچستان، عادی‌انگاری و اطمینان مردم از وضعیت آبی بودن استان و باز بودن مرز‌های رسمی و غیررسمی و تبادلات جمعیتی مهمترین چالش و تهدید جهت شعله‌ور شدن بیماری کرونا است.

طباطبایی گفت: با اجرای طرح تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح شهید سلیمانی، مراقبت‌ها و خدمات ضرروری باید به صورت فعال و حضوری و غیرحضوری به مردم ارائه شود و شناسایی زودهنگام موارد بیماری نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.