جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار از آغاز طرح محدودیت‌های تردد و کنترل مبادی ورودی شهر چابهار به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

سرهنگ "علی قریب زاده جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و برابر مصوبات شورای تامین و ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان چابهار، محدودیت‌های تردد در محور‌های ورودی شهر چابهار از ساعت ۰۷۰۰ مورخ بیستم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار با بیان اینکه اجرای این طرح به مدت یک ماه تا بیستم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از ورود تمامی خودرو‌های با پلاک غیر بومی به این شهرستان جلوگیری خواهد شد و همچنین در این مدت تمامی بوستان‌ها و بازار‌ها در این شهرستان تعطیل می‌باشند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این محدودیت‌ها شامل خودرو‌های حامل مواد غذایی و دارویی، مواد سوختی و فاسد شدنی نیست.

سرهنگ "قریب زاده" با تاکید بر عدم مسافرت به شهرستان چابهار با توصیه به ماندن در خانه و رعایت کامل نکات بهداشتی، بر همکاری شهروندان با پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: ریشه کن شدن این ویروس منحوس نیازمند توجه به توصیه‌های بهداشتی و همراهی و همدلی همه مردم عزیز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار