سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مسئولان برای اجرای وعده‌هایی که دادند می‌بایست تلاش کنند

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه مردم این روزها گرفتار معیشت و مشکلات اقتصادی هستند، گفت: مسئولان برای اجرای وعده‌هایی که دادند می‌بایست تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان   در جلسه شورای اداری استان ضمن بیان اینکه مردم این روزها گرفتار معیشت و مشکلات اقتصادی هستند، ابراز داشت: اگر وعده‌ای از سوی مسئولان به مردم داده شد برای اجرای آن نیز تلاش شود.

او ضمن بیان اینکه نباید بی‌تفاوت از کنار مشکلات مردم عبور کرد، افزود: معتقدیم مشکل معیشتی راه‌حل دارد و مسئولان باید در ایام منتهی به سال نو و عید نوروز به فکر معیشت مردم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید مشکل مردم را حل کنند، ابراز داشت: خدمت به خلق بزرگ‌ترین عبادت محسوب می‌شود که می‌بایست مسئولان، مدیران و صاحبان قدرت این سنت پیامبر را احیا کنند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه امیدوارم سال آینده سال خوشحالی برای امت اسلام و سال رونق تولید باشد، در ادامه تصریح کرد: رونق اقتصادی، چرخش چرخ صنایع، اشتغال و رفع بی‌کاری انتظارات به‌حق مردم به شمار می‌رود که گره آن تنها با همکاری و همدلی بین مدیران، مسئولان و مردم گشوده می‌شود.

او افزود: از مسئولان استان سمنان نیز درخواست می‌شود بیشتر به فکر مردم باشند و در راستای تکریم ارباب‌رجوع تلاش کنند.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.