سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوطلبان عضویت در شورا‌ها ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر گفت: داوطلبان از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند و ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی علوی مقدم فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، داوطلبان ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند تا از هرگونه تجمع در محل فرمانداری جلوگیری شود.

او افزود: داوطلبان عضویت در ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر می‌توانند فرایند ثبت نام خود را به روش‌های نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

فرماندار سبزوار گفت: پس از مرحله ثبت نام اولیه، داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر به منظور ثبت نام نهایی با ارائه کد رهگیری و تاییدیه ثبت نام به فرمانداری شهرستان مراجعه نمایند.

علوی مقدم افزود: اعضای هیات نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و همچنین هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان شهرستان سبزوار طی روز‌های گذشته معرفی شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.